ü Termenul de anulare al unei rezervări fără penalizare este de minim 7 zile înainte de sosire. Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 7 zile sau în caz de neprezentare, banii reținuți nu se vor restituii, însă vă puteți alege altă perioadă în funcție de disponibilitatea Complexului;
ü Plata cazării se va face integral în RON, în momentul rezervării direct de pe siteul www.coroanagh.ro;
ü În cazul în care rezervarea se face telefonic, se emite o factură proformă pentru 100% din suma totală aferentă perioadei alese de dumneavoastră. Ulterior, este necesar să ne trimiteți dovada plății pe adresa receptie@coroanagh.ro, care reprezintă garanția rezervării. Dacă aceasta proformă nu se achită în maxim 48 ore de la emiterea ei, rezervarea se va anula automat;
ü Pentru garantarea rezervării, clienții vor achita 100% din valoarea totală a serviciilor turistice solicitate. Plata se va face în baza facturii de avans emisă de complex și transmisă prin e-mail după confirmarea disponibilității spațiilor de cazare solicitate;
ü În caz de neprezentare, complexul își rezervă dreptul de a elibera apartamentul/ camera pentru restul sejurului. În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Complexul Grand Hotel Coroana ****, nu garantează disponibilitatea apartamentelor/ camerelor dorite la momentul prezentării la recepție;
ü Plata se poate face cash, virament bancar, tichete vacanță sau prin card de credit/ debit. Turistul este responsabil pentru verificarea informațiilor trecute în factură pentru a nu apărea neconcordanțe legate de serviciile solicitate. Rezervarea se consideră finalizată numai după încasarea de către societatea noastră a sumei integrale solicitate.