Politica de anulare și plată

  • Termenul de anulare al unei rezervări fără penalizare este de minim 7 zile înainte de sosire. Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 7 zile sau în caz de neprezentare, banii reținuți nu se vor restituii, însă vă puteți alege altă perioadă în funcție de disponibilitatea Complexului.
  • Plata cazării se va face integral în RON, în momentul rezervării, direct de pe site-ul www.coroanagh.ro.
  • Pentru garantarea rezervării, clienții vor achita 100% din valoarea totală a serviciilor turistice solicitate. Plata se va face în baza facturii de avans emisă de complex și transmisă prin e-mail după confirmarea disponibilității spațiilor de cazare solicitate. Ulterior, este necesar să ne trimiteți dovada plății pe adresa receptie@coroanagh.ro, care reprezintă garanția rezervării. Dacă această proformă nu se achită în maxim 48 de ore de la emiterea ei, rezervarea se va anula automat.
  • În caz de neprezentare, complexul își rezervă dreptul de a elibera apartamentul/camera pentru restul sejurului. În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Complexul Grand Hotel Coroana**** nu garantează disponibilitatea apartamentelor/camerelor dorite la momentul prezentării la recepție.
  • Plata se poate face cash, prin virament bancar, tichete de vacanță sau prin card de credit/debit. Turistul este responsabil pentru verificarea informațiilor trecute în factură pentru a nu apărea neconcordanțe legate de serviciile solicitate. Rezervarea se consideră finalizată numai după încasarea de către societatea noastră a avansului solicitat.